NZKR | .what’s your label
Dit zijn de algemene voorwaarden van NZKR V.O.F.(‘NZKR’ en deze algemene voorwaarden: “Voorwaarden”). Deze Voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen door jou gedaan bij NZKR via haar webshop (www.whatsyourslabel.nl) of op andere wijze, niet op een fysieke verkoopplek. Door het plaatsen van je bestelling ga je akkoord met het van toepassing zijn van deze Voorwaarden tussen jou en NZKR.
Deze Voorwaarden geven de rechten en plichten weer die van toepassing zijn als je een bestelling doet via de webshop van NZKR. Het is daarom belangrijk dat je de tijd neemt om deze Voorwaarden zorgvuldig te lezen. We adviseren je ook om deze voorwaarden op te slaan op je computer of op een ander device.
1.Informatie over NZKR
NZKR is een V.O.F. in Nederland.
Onze contactgegevens:
NZKR
L. J.Costerstraat 5
6827 AR te Arnhem
Telefoonnummer: +31 (0)643826728 bereikbaar maandag – vrijdag tussen 10.00-16.00
E-mail: info@NZKR.nl
KVK-nummer: 90374452
BTW nummer: NL865294094B01
2.Jouw gegevens
Om op een soepele en tijdige manier de aankoop uit te kunnen voeren door NZKR, is het belangrijk dat je juiste en complete gegevens aanlevert zoals je naam, email, adres en verzendadres. Je bent verantwoordelijk voor de juistheid van de aangeleverde gegevens. De volledige gegevens van NZKR vind je in artikel 1 van deze Voorwaarden.
NZKR zal de gegevens alleen gebruiken op de manier zoals ook aangegeven in het privacybeleid, deze is beschikbaar op onze website (www.whatsyourlabel/privacyverklaring)
3. Aanbod en overeenkomst
-
Als je een artikel koopt op de website van NZKR, ga je een overeenkomst aan met NZKR. Deze overeenkomst start als NZKR een bevestiging van de bestelling heeft gestuurd naar het door jou gespecifieerde e-mailadres.
-
Als een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
-
Een overeenkomst op basis van een aanbod wat een duidelijke fout bevat, zoals een ongebruikelijk lage prijs, is niet bindend vanuit NZKR. Mocht je twijfels hebben over de juistheid van een aanbod, zoek dan contact met NZKR.
4. Prijs en betaling
-
De prijs die in de webshop wordt weergegeven als je een bestelling plaatst, is de totale prijs inclusief belasting en de van toepassing zijnde verzendkosten.
-
Je kunt voor je bestelling betalen op de manieren zoals aangeboden in de webshop van NZKR.
5. Bestelling plaatsen en verzenden
-
NZKR wil zo soepel en snel mogelijk het bestelproces en de verzending uitvoeren. Mocht het zo zijn dat het artikel van de bestelling niet meer leverbaar is, zal NZKR je hierover informeren en het betaalde bedrag terugbetalen voor het desbetreffende product.
-
Bestellingen worden verzonden naar het door jou aangeleverde bezorgadres en op de door jouw gekozen manier van verzending.
-
Als het bezorgadres buiten Europa ligt, kan het zijn dat het land additionele kosten belast zoals importbelasting. NZKR heeft geen invloed op deze additionele kosten en kan hierover geen verdere informatie verstrekken. Je hebt zelf de verantwoordelijkheid om te checken of de bestelde artikelen geëxporteerd kunnen worden en geïmporteerd naar het betreffende land, wat de kosten zijn, voordat je de order plaatst.
-
Zodra NZKR de betaling heeft ontvangen, word jij eigenaar van de bestelde producten.
-
NZKR draagt er zorg voor dat producten juist en volledig ontvangen worden. Mocht je onverhoopt incomplete of beschadigde producten ontvangen, neem dan contact op met NZKR.
6. Kwaliteit
-
NZKR streeft ernaar om de producten zo goed als mogelijk weer te geven op haar website. De aard van de producten kan betekenen dat er kleine verschillen ontstaan tussen de weergave van het product op de website en het aan jou geleverde product, denk daarbij bijvoorbeeld aan kleurverschillen.
-
De producten in de collectie van NZKR voldoen aan de te verwachten kwaliteitseisen. Echter, we willen benadrukken dat dit vanuit een esthetisch standpunt is, niet op basis van optimale levensduur, praktisch gebruik of gebruikersgemak.
-
De producten die verkrijgbaar zijn in onze webshop, zoals kleding, tassen en andere accessoires, worden natuurlijk gedragen en gebruikt. De levensduur van deze producten hangt deels af van het materiaal van het product, de gebruikersintensiteit en de mate van zorgvuldigheid in het gebruik. De producten worden gemaakt van de materialen zoals beschreven op de website. Om optimale levensduur en kwaliteit te handhaven is het belangrijk om, waar van toepassing, de was-instructies te volgen.
7. Herroepingsrecht
-
Je hebt het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van het product, de overeenkomst te beëindigen, zonder opgaaf van reden. Je kunt ons dan op heldere wijze informeren dat je de overeenkomst van aankoopt wilt beëindigen. Meer informatie over de retourmogelijkheden vind je op de website. Het Modelformulier voor Herroeping, vind je door HIER te klikken.
-
Als je de overeenkomst voor een specifiek product wilt beëindigen, ben je verplicht om het product zo snel mogelijk en niet later dan 30 dagen na ontvangst van het product te retourneren naar het adres zoals weergegeven in artikel 1 van deze Voorwaarden. De directe kosten van het retourneren van producten betaal je zelf.
-
Als er sprake is van beëindiging van de overeenkomst, zoals genoemd in artikel 7.1, zal NZKR het betaalde bedrag voor het specifieke product terugstorten, inclusief eventuele betaalde bezorgkosten, direct en niet later dan 14 dagen na ontvangst van de mededeling dat u de overeenkomst wilt beëindigen, maar niet eerder dan dat het genoemde product terug is ontvangen of er bewijs is van het terugsturen van het product. Als je bij het bestellen een andere bezorgmethode dan de goedkoopst aangeboden bezorgmethode hebt gekozen, dan krijg je geen terugbetaling voor de extra kosten bij het beëindigen van de overeenkomst.
-
Het recht om de overeenkomst te beëindigen, zoals bedoeld in artikel 7.1, is bedoeld om te bepalen of het product passend en geschikt is en of je het product inderdaad wilt kopen. Het is toegestaan om het product zo nodig te gebruiken om te bepalen of je het product daadwerkelijk wilt. Zoals je ook in een winkel zou doen. Verder gebruik van het product, zoals het buiten dragen van het product of daadwerkelijk dragen, is van invloed op het recht om de overeenkomst te beëindigen. Dit is uitgebreider beschreven in artikel 7.5.
-
Als je een product retourneert wat is beschadigd, gewassen, waar labels van zijn verwijderd, dat incompleet is of het product laat andere tekenen zien van gebruik wat verder gaat dan zoals toegestaan in artikel 7.4, dan ben je aansprakelijk richting NZKR voor de daling in de waarde van het product door jou gebruik. NZKR zal deze daling in waarde van het totaal terug te betalen bedrag afhalen.
-
Het recht om de overeenkomst te beëindigen, zoals beschreven in artikel 7.1, geldt niet voor producten die niet geschikt zijn voor retournering vanwege gezondheidsredenen en/ of hygiënische redenen en waar de verzegeling van verbroken is na bezorging. Ook is het herroepingsrecht niet van toepassing op gepersonaliseerde producten. Deze specifieke gemaakte producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Als klant kun je bij deze producten geen gebruik maken van retournering.
-
Producten gekocht op het e-commerce platform van NZKR (www.whatsyourlabel.nl) kunnen per post of koerier teruggestuurd worden naar het kantoor van NZKR.
8.Aanpassingen in deze Voorwaarden
-
Als NZKR deze Voorwaarden wil aanpassen, zal zij dit publiceren op haar website. We adviseren je dan ook om op regelmatige basis te controleren of de voorwaarden aangepast zijn. Aanpassingen zijn niet van toepassing op aankopen voor aanpassingsdatum. Deze voorwaarden zijn voor het laatst aangepast op 25 maart 2025.
9.Geschillen
-
NZKR wil graag hoge kwaliteit producten en diensten bieden. Mocht je onverhoopt toch een klacht of opmerking hebben, dan kun je contact opnemen met ons via telefoon, mail of brief:
NZKR
L.J. Costerstraat 5
6827 AR te Arnhem
Telefoon: +31 (0)643826728
(maandag – vrijdag 1000-1600)
Email: info@nzkr.nl
2. Mocht je de klachtenprocedure hebben doorlopen en je wilt aankloppen bij een andere autoriteit, dan verwijzen we je door naar de geschillencommissie, https://www.degeschillencommissie.nl